torsdag 1 november 2012

Alla borde ha ....


.. en sån vän som ja ha :)

Rätt skönt att ha nån som
Bjuder på mat då man är hungrig
Roar en då man är uttråkad
Lyssnar på en då man behöver prata
Skrattar med en
gråter med en
Bjuder på fika då man är lite extra sugen
Alltid har en öppen dörr till sitt hem så man kan komma och gå då man vill/behöver :)

Tack Linda <3

Idag har varit en sån där seg dag, men lite tjejsnack/promenad/gofika/bus har gjort så den ändå blivit rätt hyffsad!

I morron helg... fy vad veckorna rullar på FORT !!!

Bara inte snön smälter bort helt nu, för det finns nått som e värre än snö och kallt, det är slask å elände :D
nej -5 grader å lagomt mkt snö så går nog vintern fortare.... eller hur mamma ;)

Tror detta är en känslodag, kanske för att jag haft en " innan jag ska få mens" migrän å då brukar jag bli lite extra känslig tänka lite extra få ett hemskt humör....
Har kramat mina barn lite extra å jag önskar sånna här dagar att ens nära å kära var närmare.....
Känns som om att det är evigheter kvar tills jag får träffa dom, men åter igen tiden går ju fort... känns bättre att tänka så :)

Men till familjen JAG älskar er <3

blev ett lite känslosamt inlägg detta med mkt svammel, men ibland e dagarna så :)  Sköt om er å ta hand om varandra !!!


tänk om man fick bli nerbäddad sådär då man gick på prommenad :)

Milo 3,5 mån och emmy 1 mån

kompisar

hjälper varrandra att......

... göra sig fina inför dagis :)

myyys Milo :)

inte kul att dratta på rumpan då man vägrar ta på sig vantar ;)

Saknar dessa 2 så otroligt mkt !!

saknar även dessa 2 !!!!!

saknar <3

hos burströms på stapelvägen då det begav sig :)

moffa och mulle busar !

dessa 2 tokar, den där pottfisken som ligger överst e oxå saknad !

Min fina älskade Mamma vad vore jag utan dig+

underbara föräldrar !!!!

Min älskade man och lilla skrutten :)

Sandra som hittat tillbaka till ungdomskärleken .. underbart <3

Min kusin och hennes fina familj saknar er oxå !!!

Fina linda efter en skotertur, Nova som fick "köra" tyckte det var så jobbigt å somnade ;)



3 kommentarer:

  1. Åh extra känslosamt läsa en sån här blogg en kväll som denna...du vet ju varför !! Men är så glad att vi har varandra o är en familj som kan visa känslor o prata om allt! Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och jag började skriva innan dess så blev som lite passande i allt elände :)
      Me too <3 Puss

      Radera
  2. Åh! Ja ibland har man dagar då man tänker extra mycket. Saknar er underbaringar otroligt mycket! Önskar vi kunde ses oftare! Kram <3

    SvaraRadera