söndag 4 november 2012

Varför går ....

... Helgerna så fort?
Först var det fredag å vips var det söndagkväll....
Det är inte ofta man tänker oj nu e det måndag å vips så vart det fredag....
Jaja det e väl så det ska vara ;)

I helgen har vi Myst, ätit gott, varit på kyrkogården och tittat på alla ljusen, handlat,bakat,städat å en massa mera....

En sak som e rätt typisk.. i lrödags morse så vaknade jag kl 6.. ALLA barnen sov men jag kunde icket somna om. Men det gjorde inte så mkt för melvin vaknade vid 6,20 så vi satt å mös i soffan till 7 då Nova vaknade å vid 7,30 gjorde milo oss sällskap... Stefan sov ända till 10,30 å eftersom att Melvin sov hela natten i sin sng så fick han verkligen sova...

Nu i morse då JAG skulle få sovmorron, tror ni inte melvin kommer in å väcker mig kl 5 .. efter ca 20 min kommer stefan ner å hämtar han, alla barnen sover sedan till 8 !!!! grrrr :D

jaja....
Nu blir det sängen så man orkar med allt skoj vi ska göra i veckan.. Det blir lunchträff, dollar, fotografering å förhoppningsvis en massa mera skoj :)


Nova försöker skrapa kokos

jag å barnen har öppnat vår första kokosnöt, det var lättare än vi trodde :)

buuuuus

Melvin å stefan fiar middag :)

dröjer inte länge förrän han inte ligger sådär stilla längre...

duktig tjej :)

Novas första flätor :)

Melvin har rejält med lockigt, tjockt hår ;)

Tänder ljus för dom som inte finns ibland oss längre...

hjälper mamma å ska panta burkar :)

skön sovplats ?? Nej.... men men dom lekte ju mamma pappa, å Melvin gav Nova frukost på sängen :D

då melvin blir rg så tar han till fulknep, snart har nog inte storasyster mkt hår kvar :/  

Avslutar med en bild på alla 3 morronmysiga goingar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar