onsdag 31 oktober 2012

en stolt mammas ...

.. pinsamma avslöjande ;)

Melvin är nu 2 år och snart 3 månader.
För några dagar sedan kom han på att han "kissade ner sig" om han kissade i blöjan. Så nu de senaste dagarna har han varit blöjlös på dagen förutom då han sover.  Det har gått superbra, sa det åt dom på dagis oxå så dom kunde forstsätta nu när han visar intresse.
o då han har både kissat å bajsat på toan där. Duktiga Mulle :D

Med Nova gick det ju så smidigt å jag slapp ju anstränga mig haha, får se nu hur dettta fortskrider :)

Alla barnen somnade innan kl 20,00 idag oxå... riktigt mkt ensamtid på kvällen. Fast jag förstår inte vart timmarna tar vägen.. POFF säger det bara så e klockan över midnatt....

I morron dagis för de stora, får se om jag å Milo far iväg på nån tträff beror lite på väder och humör :D

Sen e det fredag å helg igen, veckorna bara SPRINGER ifrån mig......

Nej nu blir det att ta lite kvällsfika sen kanske få sig i säng i vettig tid :D


Bjuder här på lite papparatzzi bilder som Nova tagit på sin lillebror under ett toalett besök ;)

sitter hellst på toan :)


när mn är färdig så måste man.....

torka sig :)


2 kommentarer:

  1. Duktiga Mulle =) Ja tänk då har du snart bara ett blöjbarn.....o pang så går alla i skolan....o pang så är de gifta o får barn =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. schyyyy .... nu ska vi inte gå såååå fort fram :D imorron e det torsdag ;)

      Radera