tisdag 24 april 2012

Tisdag 24/4-12

.... å det har snöat hela dagen i princip :/
Inte alls kul ... sen började det regna ett tag oxå.
Då jag hämtade hem Nova från dagis hade hon iaf kul då hon låg å simmade i alla vattenpölar :D

Annars idag har jag å Melvin hållit oss inne förutom prommenaden till och från dagis. Vi har städat,lekt,kört bilar,jagat "musen" å lagat mat :)
Verkar som om att lille M var helt slut efter å ha varit med mamma för han slockande på 2 min ikväll trotts att han sovit nästan 2 timmar idag...

Lilla tösen sötnöt har oxå varit på bra humör, livet blir så mkt enklare då :)

Däremot så ringde min Bm idag och berättade att mitt blodvärde var väldigt lågt. För 3 veckor sedan då jag var där så låg det på 114 nu var det nere på 94, inte konstigt att man känt sig helt död vissa dagar..
Nu måste jag försöka få i mig lite järn, å det e väl inte det lättaste då man inte kan behålla mkt mat. Endagången som jag inte mår illa e om jag äter just innan jag går och lägger mig.
jaja det e bara å kämpa på  hoppas man blir piggare ! Behöver ju energin då man har 2 små att springa efter hela dagarna oxå :D
Nu väntar jag bara på en kallelse från Ske.å så jag får fara dit å göra ett tvUL borde ha fått en redan då det skulle göras i v 27-28... måste försöka komma ihåg å ringa dit i morron :)

Nu ska kvällen avslutas med lite fotboll och kladdkaka... mumsigt !

Hoppas på bättre väder i morron så man kanske vågar sig ut :D

Melvin och nova kör dockvagnsrace :)

Nova visar lillebror hur man ska köra....

Nej inte så fooooooooort !

2 av mina fynd som barnen kommer springa runt ii sommar :) 

mumsigt :)

3 kommentarer: