söndag 22 april 2012

Nova ...

.. har visat för mig idag att hon kan mkt :)

Idag har vi tvättat ,häng å vikt en massa kläder.
Då näst sista maskinen var färdig så sprang Nova till tvätttugan, tömmer maskinen i tvättkorgen, stoppar in hela högen som ligger på golvet. Häller i tvättmedel och sköljmedel i RÄTT fack, stänger luckan...
Sen ropar hon: Mamma KOOOOM!
Jag springer dit
Nova: Jag kan inte starta, men har fixat det andra så nu hänger vi upp det blöta :)

Inte ens hennes far vet ju hur man startar maskinen ;)

Annars idag har vi städat å rensat lite, ätit god mat, barnen har badat å vi har busat.
Känner att min kropp har strejkat lite i helgen, igår låg jag mest heladagen å fick ont direkt jag rörde mig i princip :/
Är inte så kul.... men ska be barnmorskan kolla upp mig i morron då jag ska dit :)

Nu blir det lite tv innan sängen kallar, ny dag i morron, måste nog bara göra lite fika först.... 

Hittade några gamla bilder på Melvin där han är duktig å hjälper till :)

melvin bakar mjukkakun med farmor

måste mjöla in å sen kavla :)

Nova hon står för kaffet :)

mysisar och Nova ska ta kort på sin mamma :)
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar