onsdag 25 april 2012

Skellefteå ...


.. here we come :)

Äntligen så har jag fått en tid för ett tillväxt UL . Dom måste ha glömt bort mig då jag skulle varit där i v27-28 men hade inte fått nån kallelse så idag ringde jag. Svaret jag fick var : oj men det var inte bra, kan du komma i morron?
Svaret dom fick: Nej har långt att köra samt 2 barn att ta hand om, liiiite framförhållning kanske?
Så på torsdag nästa vecka får vi kika på bebis igen :)
Dessutom stannar jag å barnen 1 vecka så vi riktigt får myyysa !
Mor och far får ju sin lägenhet på fredag å det ska bli sååå spännande att se hur den ser ut och alla nya saker dom köpt !!
Det som är lite synd är att lillasyster Ida och hennes Andreaas kommer upp nu i helgen å åker hem dagen innan vi kommer så vi hinner inte träffa dom:/ dessutom så åker Nog syster Sassi med så då hinner man inte träffa henne så mkt heller... Pappa jobbar dessutom heeeeeela helgen. Men men har ju min underbara mamma och lillebror Samuel å hans tjej Britta att fördriva tiden med :)

Idag har det varit fint väder, å varmt underbart ! Då vi gick hem från dagis så hade barnen hoppa i vattenpölarna tävling.. dessutom kastade dom stenar i varrenda pöl... kul hade dom, å vi hade ingen brådska heller. Men prommenaden på ca 200m tog väl 30 min haha
Då vi äntligen fick oss hem så fikade vi lite Mellis ute på uppfarten. Sen skottade barnen grus, å snö :)

Då vi kom in så var Nova så trött att hon fick sitta framför tv:n ett tag för att varva ner.

Då Stefan kom hem så for jag iväg för att bli fin i håret... å nöjd blev jag ! Det blev kort, men lika bra då håret växer som ogräs å nu då jag e gravid så tappar jag en massa....

Sen var det röjjning å kvällsmys som väntade.

Nu har jag just ätit middag, gott !

resten av kvällen tillbringar vi i soffan, i morron e det full rulle igen !


Melvin här kan vi hoppa i :)

det låter "plupp" när stnarna landar mamma ...

superkul hade dom iaf :)

i brist på altan får man sitta på uppfarten :)

Nova skottar stenar, koncentrerad

Melvin tyckte vi skulle åka pulka...

titta så mkt :)

sen sulle han även sparka...

men ångrde sig å började skotta ist :)

Här visar han Nova vart på snön musen har kissat....

Storasyster hjälper lillebror

skynda Melvin denna pölen är perfekt :)

titta, massa stenar på botten...
melvin 21 månader...
jag på min 2 års dag :) 



före 1

före 2

efter 1

efter 2

soffmys

 2 tröttisar :)

v 27+6 


2 kommentarer:

  1. Så snygg du blev i håret !! Förstår att det känns skönt tunna ur det så pass mycket=) Men du denna mage....10 veckor till o hur ska du se ut då ha ha

    SvaraRadera
  2. Ja grymt skönt att få bort en massa, å nu e det rejält urtunnat å kände mig typ 2 kg lättare :)
    haha ja du det undrar jag oxå... 3 barn å jag har haft 3 helt olika magar, men denna tar nog priset :D

    SvaraRadera