tisdag 17 april 2012

SM-final ....

.. i hockey e inte å leka med ! Fy vad nervöst....
har dock en känsla av att SAIK kommer tabba sig :/

Är mannen dum får kvinnan lida, och idag stämmer det verkligen... behövs inga närmare detaljer. Jag är nästan på bra humör igen :)

Idag har Nova varit på dagis å jg å Melvin har busat på hemma, lite kinkig barn sedan dom har haft lite strul att sova i natt, å melvin sov inte ens 1 timma på dagen. Så hoppas verkligen natten blir bättre.....

Nu vill jag till ske.å, väntar bara på min tid för UL å jag hoppas den dimper ner i brevlådan snart.. saknar alla där så otroligt !!
Min syster sandra skrev dessutom detta till mig idag :
  • Tihi tsss;) duu om ni kmr i slutet av måbaden då villl jag ha barnen här!!!!!!!!!!!!!!!!! Om intr ni ska bo här alla så vill jag ha båda hos mig. Bara så du vet!!





    Melvin sitterå leker då Nova e borta :)

    en trött Nova hemkommen från dagis..

    soffmys :)

    ute å väntar på pappa

    Nova kollar så Melvin sokottar rätt :)

    Nova kunde inte sluta äta ris då vi höll på att stöka bort :)

    mumsigt !

    skottar snö så sommaren kommer snabbare !

    Myser å ser på emil i lönnerberga :)




    JAAAAAAAA NU gjorde SAIK mål..... håll detta nu !!!!

    Nu måste jag se igen... spännande spännande snlla snälla ghåll detta !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar