tisdag 13 mars 2012

Mamma du är så ...

... vacker !

så säger Nova till mig då jag sätter mig i bilen när vi ska fara å handla. Tack älskade barn !!

Idag har vi haft en hemmadag, men barnen var inte lika roade....
Då jag gick in i tvättstugan å hängde upp tvätt passade dom på att hälla ut kokt ris FULLA huset, kan ju säga som så att ris är inte bara att dammsuga upp det kletar överallt !

Annars idag hade vi operation handla med 2 barn på affären... slutade ju bra iaf :)

Var även på 18 mån kontroll för Melvin . Allt verkade jättebra å han var så duktig, tur han hade storasyster med å höll handen ;) 10990g tung å 86,5cm lång. Om man jämnför med storasyster i samma ålder så var hon 82 cm kort å vägde endast 8400g....
Snart e han ikapp :D

Nu ska jag lägga mig å försöka få lite skönhetssömn.... det behövs. I morron dagis för stora flickan, sen kommer Jennie och grabbarna hit en sväng, jag å Melvin ska bara myyysa :D

Natti natti <3

2 busungar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar