fredag 9 mars 2012

090309 ....

... för exakt 3 år sedan så rullades jag in i operationssalen där jag skulle genomgå ett kejsarsnitt. Ut kom lilla Nova 1818g tung å 43 cm.

att tiden kan gå så fort, och mkt har jag lärt mig :)

Vi älskar dig <3


3 veckor gammal :)

Nova öppnar paket från mommo och moffa :)

pärlor som man kan göra egna arm-halsband av :)

syskonbus :)

mera paket från mommo/moffa

hmm undra vad det kan vara?

klistermärkan och penslar:)

Nova fixar tårtan med bara liiiite hjälp från mamma ;)

superfin:)

öppnar pake från farfar å stela

ja en sparbössa med lite startbidrag till en dator ;)

fick paket från gammelmorfar oxå.....

bamse kläder :)

ett paket från farmor

en liten söt ring som passa perfekt ;)

faster åsa hade köpt ett lypsyl som var rosa och hade mimmi på locket :)

Linda och Hjalmar kom oxå förbi med ett paket :)

å dom mumsade på tårta oxå :)

såhär ser man ut då man äter klubba ;)

Farmor hade ett till paket å där i låg .... bamse :)

Från mamma å pappa fick hon pärlplattor med massa pärlor :)

Denna fina mjuka tröja var i paketet fråb Linda och Hjalmar :)
Efter en dag som började med feber, så var hon helt slut vid 19 å däckade direkt i säng.... nu bara å ladda om tills på Söndag då det blir ett till kalas :)

2 kommentarer:

  1. Nog ser hon ut att ha haft en bra födelsedag lilla prinsessan trots att hon hade feber. Minns den dagen för 3 år sedan som det var igår. När jag lämnade BB för att du skulle in på op. Väntan hos Annci o samtalet när du ringde o sa att NOVA var här=) Lycka !

    SvaraRadera
  2. JO men man har märkt att hon inte varit helt kry, men det e som konstigt ingen snuva eller nått utan bara låg feber, å det brukar hon aldrig ha :/ men men hoppas det går över tycker vi varit nog sjuka !
    Ja jag minns det oxå som igår, då vi var på tatung, träffade nettan,åkte hem sen bara snabbt upp igen..... underbart <3

    SvaraRadera