onsdag 14 mars 2012

inte alltid lätt ....

... å vara liten....
Idag var förstagången jag skulle försöka lämna en gråtande Nova på dagis, som tur var så blev hon på bättre humör innan vi gick, Men allt var bara fel .....3 års trots....
Jobbigast var det nog för mamma hjärtat......

När vi kom hem så var jag å Melvin ute i solen ca 1 timma, var toppenväder !
Fast då vi kom in så var det Melvins tur å vara sur på sin mamma.. ca 30 min så satt/låg han under köksbordet/kökssoffan..
Men det viade sig att han var extremt trött....

Blev lite annorlunda med sömn idag för lillgrabben, men sammanlagt har han sovit mer än 3 timmar !

DÅ vi hämtat Nova på dagis så kom Jennie och hennes buspojkar på besök... riktigt trevligt :)

Sen var jag helt slut, så nu blir det soffan, lite blåbärspaj å tv.. lite alvedon måste jag nog få i mig oxå så jag krya på mig tills i morron :)

coolingen Melvin ute i solen

ska skjutsa bilen på sparken .....

var inte så svårt... men kul :)

Sen skulle duktig killen skotta lite oxå, men hans lilla spade dög inte....

Sur Nova påväg till dagis...

Melvin sur/arg/trött under soffan... kom inte ens fram för saft å kakor :D

då gick han å la sig i sängen å somnade på 3 secunder....

William, Nova och kevin leker tjuv å polis....

Här blir tjuvrna fångade :)

busig William

Melvin försöker gömma sig för pappa å storasyster, går inte så bra :D


2 kommentarer:

  1. Nä inte alltid lätt att vara liten....eller stor för den delen heller ;) Men söta är dom !! Jag längtar så tills jag får komma o umgås med er alla!

    SvaraRadera
  2. Haha Nova e ju eligt henne själv jättestor nu ;)
    Längtar oxå !! Men inte många dagar kvar nu !

    SvaraRadera