fredag 13 januari 2012

städning handling fotboll

Just nu ligger jag å håller på att somna i soffan, Stefan är å spelar fotbolls cup å barnen sover :)
Idag har jag städat hela huset, samt rensat ur barnens leksaker.. skönt att ha det bortgjort men ack så det känns i kroppen :D
Att dessutom ha 2 hjälpredor som inte tycker att sakerna ska stå där mamma tycker är rätt påfrestande det oxå ;)

Sen då Stefan kom hem så for vi först på affärn å handlade, sen intog vi middag på Sibylla, skönt att slippa laga mat :)
När vi satt där i lugn å ro och åt så blev Sefan tillfrågad att vara med å Lira fotbollscup ikväll, haha karl som inte rört på sig på lääääänge :D
men det var några lätta matcher dom startade med så han kanske blev uppvärmd...
Jag å barnen var där mellan 18-19 å Nova hon hejjade sig hes på pappa, Melvin han hade fullt sjå med att kolla på allt folk :D
Men kan lova att det var 2 otroligt trötta barn som satte sig i bilen då vi skulle hem, Nova var jätteledsen för att inte pappa följde med men det botades med lite mamma/Nova mys då melvin hade somnat ( direkt jag la han i sängen) sen orkade Nova sittta uppe 5 min innan även hon slockande :D

Ikväll har jag bara legat å myst i soffan å inte orkat röra mig :D
Snart kommer stefan hem då ska jag sova !!!

I morron blir det förhoppningsvis att kika på lite mera fotboll :)
en kul grejj tror jag fick förklara 10 gånger att Melvin å Nova INTE är tvillingar utan att det skiljer nästan 1½ år mellan dem ;)

Nova leker kurragömma  :)

Melvin blir en puppa, å nova försöker hjälpa han ;)

en trött liten sötis !

Nova däremot var pigg iaf just då ;)

Glassmys så mamma fick städa färdigt :)

Mumsigt !

Vart e Nova??
Ha en trevlig helg allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar