måndag 16 januari 2012

Mysig måndag...

.. är man får sova en hel natt å vaknar utvilad så blir dagen extra bra oxå :)

Idag har vi först tagit oss en prommenad å lämnat Nova på dagis. Det är så kul för när jag lämnar henne så ger hon mig en kram å säger " ses sen" sen springer hon iväg och lker, när jag hämtar henne så möts jag av "mammaaaaa" å e stor kram ! Underbart !!
Dock så måste jag erkänna att det känns lite tomt här hemma:/ fast jag vet ju hon har det bra å att hon får leka av sig lite :)
Melvin tycker Nog oxå det e skönt med lite egentid där vi bara gör det han vill.


När vi hämtat hem Nova så byggde barnen en koja medans jag fixade med maten, tänk dom var vänner hela tiden oxå ;)

Nu ska jag bara se färdigt det jag ser på tv om mammor som vill deras barn ska bli modeller..... snälla låt dom bara vara barn !!
Sen blir det att sova, i morron ska Nova få vaccin så det kan ju bli en tuff dag ....
Hoppas bara denna natten blir lika bra som föregående ;)

Melvin visar vd klockan är :)

bus med pappa

sen lite mys

hahaha, Melvin blev rädd för plättmannen ;)

trött melle som ska sova

När storasyster kom hem blev det mellis

och bus i kojan :)
Man måste ha ficklampa i mörkret

plutmunn nu som.......

då :) ( Melvin i magen)

2 kommentarer:

  1. Jag döööör Säg vad han inte är rädd för lille plutt ;) Tänk att två syskon kan vara så olika men så söta på sitt sätt! Han har verkligen pussmun den lille goingen! Nu vill jag åka till skogen!! =)

    SvaraRadera
  2. Haha ja hans min är oslagbar :D
    Ja dom blir bara mer å mer olik dessutom ;)
    Det e bara å komma !!!! Typ NUUUU !!

    SvaraRadera