torsdag 12 januari 2012

mkt händer ..

.. just nu :)
I veckan har Nova börjat på förskolan, 1 inskolningsdag behövde hon sedan har hon varit där själv och idag så lämnade jag henne kl 9 och hämtade henne kl 14. Skönt att det gått så bra, jag var aldig orolig egentligen... Den där lilla tösen vet verkligen hur man tar för sig och är social :)
Tror nog att det är jobbigast för mig..... liten har ju blivit stor :/

Annars så har  vi pysslat,städat,lagat mat,varit ute å prommenerat,bråkats, kramats,myst m.m
Nova har varit helt slut efter hennes tuffa dagar men snart anpassar hon sig till det oxå :)

Melvin tycker nog det är skönt med lite egen mammatid, han busar på som vanligt och använder alla storasysters leksaker då hon e borta ;)

en sak som e lite störande är att min telefon håller på att ge upp :/ den går knppt skicka meddelanden med å ringer nån kan den "glömma bort" att visa det som missat samtal om jag inte svarar.. så då vet ni ifall ni försöker få tag i mig eller varför jag inte alltid svarar i telefon ;)

Nu ska jag börja bege mig mot sängen, i morron ska jag och barnen hitta på nått kul innan helgen då hela familjen är samlad igen :)

När det är många vid middagsbordet så får barnen sitta vid ett eget :) Uppskattat :)

Nova bygger sockerbitstorn....

Även daniel vill vara med å leka ;)

Min stora Dagistjej :)

Även lillebror ill vara med å måla ... eller kleta ;)

Sitter å spanar efter trakorn :)
När storasyster är borta leker lillebror med hennes saker på bordet ;)

syskonbus :)
Natti Natti <3

1 kommentar:

  1. Mormors älskade pussgurkor! Förstår man att Nova är en social tjej som klarar förskolan med glans=) Sen är det ju mys för lillebror få vara själv med mamma o alla leksaker =)

    SvaraRadera