söndag 9 juli 2017

Fredag morron fick jag ....

.... ett sms där de stod.
Vart badar vi ? 
Solen sken just då från en klarblå himmel å de var ca 14 grader i luften. 
Först bestämdes de att vi skulle ta skibikken men de va liiite för kallt... så jag hörde av mig till Stefans faster som har en uppvärmd pool.
Självklart va vi välkomna 
Så vi packade in oss i bilen sen for vi på Ica å köpte lite.lunch å fika. 
Körde ut till södra Bsele å badade i ca 2 h innan vi körde hem.

Tusen tack Yvonne å Torbjörn för att vi fick komma med alla barnen å störa 🤗😀

Fotboll på morronen då vi gick ut

Plask å bad

Lunch


På lördagen så var jag å Stefan bjudna på bröllop till en av Stefans barndomskompisar.
Svärmor erbjöd sig att komma hit å passa barnen så vi skulle få lite egentid.
Dock slutade de med att Nova och Melvin skulle sova hos kompisar så de blev rätt lugnt ( om man nu kan säga de med Milo och Noel 😂)
Först å gången vi lämnade bort Noel en längre stund. Hade gått bra trots allt 😀
Var ett jättefint bröllop tack Henrik och Stina för att vi fick komma 😍
Även tack till svärmor och familjerna sjöström/dahlgren och skarin/Robertsson
För att ni tog hand om våra guldklimpar 😍

Vi 😍

Brudparet


Klädval

Vinkade Hej då till Melvin då Hjalmar kom för å.hämta han... hand i hand gick dom 🤗

Milo å farmor hade mys då Noel somnade 😀


Söndagen bjöd på fint väder så vi har hunnit med å klippa gräsmattan tvättat  busat solat å handlat 😀
Melvin följde med Hjalmar m fam på en tur med älvkungen
Nova å milo lekte med kompisar
Lite vattenkrig , cykling och fotboll
Noel va mest glad att mamma å pappa var hemma igen 😍

Trött kille

Vatten

Snart träffar de !!!



Även simon  ville kasta vatten 

 Noel ville dricka vattnet
Alltså 2 av mina stora kärlekar. 😍

Melvin på båtutflykt

Hmmm undra vart vi ska...

Nova visade en lek... boston-gurkan och jag

Tur farbror simon  kan klättra högt upp

Cyckelbusarna  

Only me

Barnen sover ,  Stefan sover.. jag ska sjunka ner i soffan för lite.mys med Viaplay

I morron är en ny dag. Å nu börjar våra 4 veckor av kalasfirande 😂😂
Först ut är milo sen rullar de bara på 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar