onsdag 17 maj 2017

Idag.....

... är en sån dag då jag heller hade velat dra täcket över huvudet. 
Förkyld  å eländig helt enkelt..  
Längtar tills.maj e slut å.juni tar vid 😀
Dock så ser de ut å ska bli riktigt fint väder i helgen hoppas verkligen!!!! 

Barnen har varit på skola å fsk 
Noel har varit otroligt.fnällig å mammig. Direkt jag flyttat.mig mer än 20.cm från honom så här han visat sitt missnöje.

Lånade ut milo och nova till åkergatan en sväng då både jag å Stefan skulle  på utvl  samtal med Melvin. Våran fina kille. Mamma å pappa e så.stolt över han ! 

Sen så har jag böivit tillfrågat hela våren om å hoppa in å vikka några dagar här  å där. Sånna gånger de är extra kännbar att man inte har mor å far föräldrar närmare ...
Men men vi löser de oxå. Har inte haft barnvakt mer än nån h till alla barnen på väldigt länge...
Kanske är dax inför 3 juni ( vår bröllopsdag) 😉
Men snart blir dom äldre å då vill dom.inte.ens vara.med mamma å.pappa längre 😂😂

Jaja nu ligger barnen i sina sängar å jag ska sjunka ner i soffan.... så trött ! 
En ny dag i morron 😀


Så kul att äta själv

Hmm är inte så.lätt

Extremt trött kille som sovit sammanlagt 1 h sedan 5 i morse !

Finaste mulle 😍





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar