tisdag 16 maj 2017

Dagen började...


... redan kl 04.15 då Noel tyckte att de var morron.
Hans mamma var dock inte lika pigg på den idén! 
Men men...
Vi låg i.sängen å drog oss tills syskonen vaknade och kom in. Fixade frukost till Nova pxmch Melvin. 
Milo skulle äta frukost på rak.. 
8.00 lämnade jag av han sen ner med de andra 2 till skolan som börjar 8.30
Under tiden somnade Noel å sov hela 10 min ! 
Detta lilla grabben e lik sin syster på mer än 1 sätt ! 
Gjorde oss iordning sen för vi till sorselegården för å köpa en overall å träffa några av mina gamla arbetskamrater. Å vad jag saknar de ställer! 
Sen hem å "packa Om" Då vi skulle gå på lunchdejt. 
Noel somnade på vägen dit vid 11.00 ... sov sedan 30 min... 
Var riktigt god lunch som avslutades med jordgubbar å alkoholfritt  bubbel. 

Sen va de bara å bege sig för å hämta de 3 andra. 
Väl hemma igen så kom solen fram så vi spenderade timmarna fram till middagen ute. 
Noel testade på.studsmattan för första gången. 
Stefan kom hem å vi åt middag sen för vi ut en sväng för å.handla lite samt jaga några pokemons. 

Nu har Noel äntligen somnat å de andra 3 har lagt sig i sängarna å jag hoppas dom somnar snart  för de skulle dom alla 3 behöva. 

Snart intar jag själv soffläge å de.ska visst bli skönt ! Fått en förkylning å man blir så.slut på 😐

Pokemonjakt

Storebröderna tar hand om lillebror

Såhär kan man gunga oxå

Mys


Eskil vill gärna ta Noel som flyt fältet

Klapp klapp

Värdinnan med lille aron

Mums ! 

Noel satt på egen stor stol å åt 

Noel nya favvo dammsugaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar