onsdag 22 augusti 2012

Så trött men ....

.. så glad :)
Natten till idag så var Nova vaken mellan 3-5 inte det minsta roligt för hennes mamma efter som att både hon och jag behöver sova ! Men men vad göra ? Bara hoppas hon sover bättr i natt !!

Dagen började med att vigick över på dagis så att Nova skulle få träffa sina fröknar och sina kompisar, nästa vecka ska hon börja om efter nästan 8 veckors semester, så tänkte att det kunde vara bra med ett litet besök innnan. Gick då super bra, Även Molly och melvin tyckte det var super kul !
Jag är så glad över Novas fröknar, syns verkligen att dom bryr sig om ens barn å det e väl det viktigaste :) Å man känner sig aldrig ivägen eller bortglömd då man kommer dit eller hälsar på !
Tack för det ni underbara människor på Nyckelpigan !

Sedan blev det lunch, middaagslur och lite städning.

Lina och Molly skulle åka hem ikväll då Molly skulle sova, så jag vinkade av dom  ( har varit så kul att ha er här)å begav mig till Blattnicksele för att kika på lite kläder " pomt de lux" var lite nyfiken då jag inte riktigt känner till det märket, där var det mkt trevligt folk oxå somm man inte träffat på länge å fick surra lite med :)
Trotts att jag var så trött så ångrar jag inte att jag for för på hemvägen så stannade jag av hos " Fru Edvardssson"
Denna människa är oxå en underbar person vi fick dela både glädje och sorg å trotts att man inte träffas så ofta som jag hade velat så e det lika trevligt varje gång !!

Milo var med men han sov hela tiden :D

I morron åker Lillebror å britta iväg till andra sidan atlanten... spännande spännande, men kommer vara tomt då dom inte e hemma när man far till ske.å :(



Nu ska jag läggga mig å sova.... snälla snälla barn sov bra i natt ni kommer ha en mkt roligare mamma i morron då :D


Fina fru edvardsson myser lite med milo trotts att han sover ;)

rött trafikljus mitt i skogen.....

underbara lillebror å hans fina britta ...... ta hand om varrandra over there :) <3

älskade barn !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar