tisdag 21 augusti 2012

Fullt ös ...

.. snart är man medvetslös !
Med en 3,5 åring och 2 st 2 åringar ch en 6 veckors bebis så blir ljudnivån och tempot rätt högt.
Men kul har vi :)
Ikväll blir det dock att lägga sig TIDIGT! För så trött som jag är nu så var det vääääldigt längesedan jag var.... beror nog på att jag inte kunde sova igår :/
Då Melvin har blött mkt näsblod senaste månaderna, å i natt så väcktes vi av att det var blod överallt så gick jag ut ch googlade vad det kunde bero på, man ska INTE gå ut å googla så sent då man inte kan få nå lugnande svar.....
Men nu är då en läkartid bokad å på fredag ska vi å ta lite blodprov på han m.m ... känns bra att kolla upp det iaf :)

Idag så kom Stefans kusin Olivia på besök, så hon har roat barnen :)
Rätt skönt :)
Det har hunnits med en massa bus :D

Efter en god middag så kom Daniel och bjöd på efterätt, den killen kan verkligen göra kladdkaka ! SUpergod !!
Vi dealar lite, jag slipper baka å bjuder han på champinjonstuvade varma mackor ist :D

Nu så sitter Lina i soffan å läser sin bok, Daniel och Stefan slötittar på tv, jag skriver blogg, Milo somnade tillslut i bilbarnstolen de andra stora barnen däckade rätt snabbt efter att ha haft fullt upp + att dagen avslutades med ett bad :)

Nu blir det Robinsson om jag orkar hålla ögonen öppna ;)

Ska spraya lite allergispray och ta lite ögondroppar så kanske det bli bättre :D
( ja jag har börjat få pollen allergi å har ALDIG haft nå problem tidigare :/)

ÅÅÅÅÅ nu säger Lina, Jag tror jag har en spindel i örat,det rör sig där inne.... huvva huvva huvva ..... Nu kliar det över hela mig oxå.......

fika då ske,å borna anlänt :)

inte varje dag man får ett sånt här brev i brevlådan:D

studsmatta :)

sandlådan var populär oxå :)

fick besök av grannbarnen en sväng :)

fick låna novas gunga ;)

bakar en kaka :)

soffmys, till vänster killsidan och till höger tjejsidan ;)

Olivia visar hur man spelar på en ipad, 

ett fint litet paket som kom i brevlådan :)

Nova oc olivia byggde pärlplattor då de små sov :)

hittade en vattenpöl under prommenaden

Lägg till bildtext

en liiiiten vattenpöl :D

Glad Molly :)

gunga e sååå kul ... tycker barnen :D

söta 3 meningarna :)

gräver stoooooor grop :)

Lina e inte lika road som de övriga :D

bus bak i bilen 

3 st gladisar :)

MASSOR av pollen, vår bil e tvättad för 2 veckor sedan å ser ut såhär nu....

kladdkaka mums !

milo fick inget smaka men fick vara med på bordet iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar