tisdag 7 augusti 2012

mysig ta den som den kommer...

..dag :)

Först var jag och Milo på Bvc, Han växer å det knakar denna lilla gosse, 4125g och 57,5 cm lång.
Sedan så var vi hemma och busade, ritade och fikade.

Plötsligt knackade det på dörren och där bakom stod Linda och Hjalmar.
Barnen busade och plötsligt var det dax för middag så dom stannade å åt med oss :)
Även Daniel kom förbi så han fick vara Milovakt :D

Nu sover de 2 stora duktiga barnen, Stefan e på Bilbingo och jag sitter här med Milo i knäet, han e inte riktigt nöjd bara om han får vara i mammas famn :)

Nova lånade min mobil och tog en massa kort, många mindre bra, men endel lyckades hon faktiskt med :)

Nova lyckades fånga då Milo prövad min ring ;)

även en närbild på Melvin lyckades hon få....

ännu en bild på Milo av Nova :)

Jag å Milo sitttr å väntar på att få komma in på bvc :)

Nova: mamma jag sska rita dig med en vacker klänning, för du e så fin.... Här har hon ritat mig och Milo :)

middag :)

daniel tog hand om milo medans  vi åt :)

bus i novas säng :)

busungar :)

jag och mina 2 hjärtan innan läggdags :)

Vi ska kika på lite topmodell å fixa med lite tvätt, sen blir det natti natt och hoppas på en bra sådan :)

2 kommentarer:

  1. OJ vad lik Milo är Melvin på det tredje kortet uppifrån. Samma haka, trodde först det var han...:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha det e nog för att kortet var lite suddigt å Milo låg på stefan så han fick "melvin kinder" oxå :) för annars e dom inte så lika :D

      Radera