torsdag 21 juni 2012

v 36+0 ....

.. exakt samma dag som då Nova föddes, men som tur e så vet jag ( å känner) att denna bebis e betydligt större ;)

Veckan som varit har gått fort, det har blåst,regnat å varit sol :)
Vi är även hundvakt så vi får oss ut på lite prommenader, samt att barnen får busa lite med Buster :D

Idag så har vi även tillbringat dagen ute i sol och blåst, har städat och renbäddat alla sängar, marinerat köttet till i morron, å varit på badhuset....
Fulllt upp som vanligt alltså :D

Nu längtar jag dock efter sängen, känns verkligen att man blivit osmidig å klumpig, kan ju knappt böja mig ner till golvet, å hur lätt e det å städa upp saker som ligger fulla golvet då????

I morron e det midsommar.. ska bli trevligt :)

nu blir det sängen å soooova !!


trött kille som handlar med mamma :)

ute på prommenix

hjälper mamma att hålla i buster :)

Nova strosar i skogen men där vågar inte MELVIN gå för det finns björnar ;)

Melvin ville stanna på dagis :D

ute och leker i solen :)

mysiga barn som var "sjuka"

leker med "sångpåsen" här e det lillagroda som sjunges :)

melvin kan inte riktigt sången....

spännande å se vad som finns där i :)

v 36+0 idag..... nerräkningen börjar snart ;)


2 kommentarer:

  1. Härligt att Melle har 3 olika mössor på bilderna ;) Fin tunika du har o nu är det nog inte länge tills navelen ploppar ut om den inte gjort det redan ? Längtar tills ni kommer =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha vet du vad jag tänkte då jag la in bilderna, mamma kommer garanterat kommentera mössorna ;) idag har han även hunnit ha "kefs" å cykelhjälmen på oxå :D
    min navel ploppar aldrig ut, det e låååååångt kvar :)
    ja jag längtar oxå, snart kommer viiiiiiiii !!!

    SvaraRadera