onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen 2012 ...

.. har varit riktigt trevlig förutom det dåliga vädret ! ( ja jag vet jag tjatar om vädret men blir såååå less)
Först så fick jag sovmorron till kl 10, fast även Stefan å barnen hade sovmorron till kl 8 ( eller Nova kom in å sov hos mig i natt å vaknade före sju, men då låg hon bredvid mig å kikade på tv till kl 8)
Inte varje dag det händer ;)

sen så var det bara å käka lite lunch, å klä på sig regnstället för att fara å kika på då kossorna blev utsläppta :)



väntar på att kossorna ska komma :)

där är dom....

spännande !

först hoppar tjuren ut,....

sen alla klada kossor :)

barnen blev lite smårädda dom dom satte fart rakt mot oss :D

mina 3 älsklingar som står å väntar :)
Sen så for vi hem för att torka lite samt att melvin skulle få sova, han slocknade direkt i bilen å sov drygt en timma.

Då han vakna var det bara att dra på sig kläderna igen å begesig ner där det var hoppborger, hamburgare sockervadd å fiskedamm.

barnen vågade inte hoppa i nån av borgerna utan stod i öppningen på den lilla och kikade...
Sen så ställde vi oss i kö till fiskdammen, å det var goda fiskar domdrog upp :D


melvin glad att få fiska :)

å vad spännande :)

MUMS !!!

2 små "fegisar"


Efter att dom hade fått sig lite godis så for vi på grillen å åt istf att äta en burgare ute i regnet.....
Åsa var oxå med, å så träffade vi simon där.
Melin tyckte han skulle fara hem å sova med sin tutte, dock delade han inte säng med nån tjej eller kille utan med ett spöke :D

Nova städar, medans melvin badar i duplo ;)


Sen for vi hem å röjde upp lite å nu har vi sjunkit ner i soffan för å se en film,
Jag har haft en stenård mage direkt jag ställt mig upp eller gått några steg idag. Dax att börja packa en liten väska inför BB skulle jag tro, man vet ju aldrig när det kan smälla. Även barnen måste ju ha en väska redo iafll man måste slita upp dom mitt i natten för att begesig av......

Men än hoppas jag det dröjer några veckor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar