fredag 1 juni 2012

Mina duktiga ...



.. små troll!

Idag har varit en riktigt "dålig" dag, det har haglat,snöat och regnat samt varit svinkallt :/
Dessutom så har jag knappt kunnat röra mig pga detta knä elände !
Å på nått konstigt vis så får jag sammandragningar då jag trotts smärtan anstränger mig, hur kan det hänga ihop?

Men de små har varit så duktiga, dom har roat sig själva, tagit hand om sin mamma,suttit å myst en massa samt städat :)
Å inte en enda gång har dom gnällt !!

Nu e det ju helg så då får dom iaf busa med sin far :)

Lugn kväll ikväll, barnen somnade direkt dom la sig, jag å Älskling ska snart se en film !


superglad tjej som sjunger om pruttande Älgar ;)

Även melvin ville vara med ;)

superkul!

sjunger för fullt !

men man måste gosa lite med "alfs" oxå :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar