måndag 4 juni 2012

Det är ganska lustigt...

.. att barnen kan tajma så att den ena är på go humöret en dag medans den andra är i värsta trottsen, brukar aldrig slå fel. Idag är det Melvin som varit gosig å supersnll hela dagen medans Nova haft sina utbrott å varit trött å grinig, i morron e det säkert tvärtom :) Därför man njuter de dagar då dom e gosiga å snälla sammtidigt :D

idag så var vi bara hemma på förmiddan, regnet har sipprat ner hela dagen. 3 dygn md konstant regnande inte konstigt man blir less !!!

redo att bege sig ut i regnet :)

Fina Linda fyllde ju "gammal" idag så vi bjöds på tårta,glass,bus å tjatter, supertrevligt, å skönt att barnen fick komma ut lite oxå :)

Melvin hittade en motorcykel ......

.. och en polisbil :)

såpbubblor var riktigt kul :)

alla hjälptes åt att smälla dom :)

sen byggdes det lite med klossar....

Nova byggde högsta tornet :)

då vi gick hem ville melvin sitta i vagnen å hålla i paraplyet :)

han hittade även 4 hjulingen :)

massa bubblor !!

fullt schå med att smälla alla :)

ingen fick ta i marken .....

Födelsedagsbarnet med bulle i "ugnen" och hjalmar i knä :)

då vi skulle gå hem skulle Linda och hjalmar gå med oss en sväng, å som vanligt får man vänta på Linda, trotts att det var Patrik som klädde Hjalmar ;)

Nova såg en mask i vattenpölen :)

Sen kastade dom lite stenar :)
vi gick hem vid 16 för då had3e ju Stefan kommit hem, jag passade på att åka å hämta ut min nya telefon, förstå så skönt att slippa oroa sig att den ska stängas av,att man inte kan bli nått eller att det tar 5 min innan man får upp det man vill kolla :)
Dock så e den lite för high tech för mig, men förhoppningsvis lär jag mig :D

Melvin å Stefan passade på att sätta ihop barnens grill, å melvin har ju lovat moffa nu att han ska servera grillat då han kommer ;)



mästergrillarn Melvin ;)

man fick med en snickers inte dåligt va ;)



Nu har vi just sett en film, ska röja upp lite här sedan ta fram lite kläder till nova som ska på Dagis i morron. Ho har inte varit där på nästan 2 veckor å i natt då hon var vaken så sa hon : Mamma jag tror att jag har lite snor i näsan så jag kan nog inte fara på dagis.
Men bara hon kommer dit så kommer hon nog ha superkul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar