tisdag 8 maj 2012

Underbart härliga ...

... dag !

Först så fick jag sovmorron då jag ju dealat till det från min far, sen så steg jag upp till 2 glada barn.

2 glada barn som dragit ut all duplo på balkongen för å sitta i solen å värmen å leka :)


 Då klockan var ca 11 så kom Sandra och Liam äntligen hit !
Gissa om  barnen blev ännu gladare :) Med sig hade hon paket till barnen från som moster Idas "svärmor" skickat med från Norrköping ! Supertack !!

härlig gruppkram !

mkt fina saker sopm barnen fick :)



Vi blev bjudna på lunch på Monaco av Liams fina Baba och Ahmad ( farmor å farfar)
Sen fick barnen en slant så dom kunde köpa mjukglass :)
När vi var mätta och belåtna så tog vi en liten promenad till Nordanås fina lekpark ! Där tillbringade vi nästan 2,5 timmar å barnen hade superkul !
Det var riktigt härligt väder å man känner att det bränner på kinderna :)

Melvin håller Moster Sandra i handen då man går över stora vägen

Även Liam och Nova måste hålla handen

uppe i det stora skeppet

Nova var lite rädd då .....

Liam gungade henne med gungbrädan

Nova och Liam busar i den stora gungan, å bara så du vet pappa stefan så vill Nova ha en sån här :)

Roman ( liams pappa) kom förbi och skjutsade Sandra en sväng i sin kompis snygga vrålåk ;) 

Kusinerna gungar tillsammans

Även Sandra blev som ett barn på nytt ;)

Melvin åkte på "renen"

Sen testade han gungorna :)

mkt spring i benen på dessa 2 !

Nova kör skeppet 

Melvin ids inte följa med de 2 större barnen....

myser i stora gungan alla 3 ( 4) medans Sandra puttade på :)
Efter lekparken så gick vi å köpte mjukglass som vi avnjöt ute i det underbara vädret :)

När vi kom in så var det inte bara 1 av oss som var helt slut, utan vi landade i soffor/golv å fotöljer :)

Sandra och Nova myser på kökssoffan


Sedan så började jag med middag, idag så skulle jag laga kasslergryta med ris å alla åt med god aptit :)

Efter maten kom Britta och Samuel förbi ensväng å busade lite, sedan blev det kvällsfika för barnen å på med pyjamas.

Då Sandra och Liam for just innan sju så gick Melvin å Nova för att sova, tog inte långtid innan båda sov....
Nu ska jag njuta sista kvällen i ske.å för denna gången. Jag å mamma har gjort kladdkaka "mums"
Kommer ju tillbaka om ca 3 v å jag längtar redan ::)
Dock ska det bli skönt att komma hem till Älsklingen oxå som man såklart saknar då man e borta !

Ha en trevlig kväll !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar