fredag 25 maj 2012

Först sjukgymnasten sedan ....



.. sedan läkaren har jag besökt idag.
Dock blev jag inte så mkt klokare, förutom att jag blev "masserad" mätt,klämd och känd på dessutom var jag halvvägs påväg till Lycksele innan läkaren ändrade sig å insåg att det inte var nån blodpropp jag har i mitt knä. Dock så e jag överansträngd och det ska tydligen botas med massage och vila. Hur lätt e det?
Hoppas bara det blir bättre fort !!
Har ju svärmor här i helgen, som idag har torkat fönstrena och passat de små då jag var iväg. Sedan på Söndag far vi ju till ske.å då ska min syster "leka" 2 baarnsmamma i 2 dgar så då får jag förhoppningsvis välbhövlig vila oxå :)

Annars idag har jag varit lite småputt över att vädret varit så tråkigt på förmiddan, först vid 15 så kom solen fram å det blev lite varmare :D

Har varit lite barnvakt så att evelina fick fara iväg ifred å storhandla, vet hur mkt det där lilla kan betyda :)
Å barnen lekte på bra ute, dom "fikade", gungade, lekte tagen, samt tjuvpolis, sen körde jag musten ur dom när jag sa " en som först hinner dit vinner" å dom sprang å sprang å sprang....

Nu ligger barnen för att sova, å för mig blir det att fixa lite med tvätten sen blir det soffläge :)
Å hoppas på fint väder i morron ;)


Melvin fick sitta i traktorn med simon, ojojoj vad kul det var :)

Nova och farmor försökte lösa detta kluriga pussel

fika ute :)

även  ninen och alf fick smaka :)

sen lite solning :)

Melvin klippte gräsmattan :)

När Aurora och Wilmer kom blev dom bjudna på lite "fika"

lite klippning oxå....

Melvin ville oxå då han såg farbror simon bli klippt, men blev bara luggen ;)

Bus :)

Åsa tog Nova medans Aurora aoch Melvin sprang runt :)




2 kommentarer:

  1. Visst blir det väl 3 barns mamma hon kommer att vara dessa dagar ? Vad jag vet så har hon ju en egen gutt också ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha ja jag glömde bort att räkna med Melvin :D

      Radera