lördag 26 maj 2012

Barnen har haft en ....


.. riktig pappadag idag :)
Jag har fått vila, vilket behövts då mitt knä gjort ondare idag, beror väl på att slitande å brytande igår.... hoppas på det iaf :)

Dom har klippt gräset, satt upp studsmatta, lekt i lekparken, köpt glass,cyklat,spelat fotboll,hoppat studsmatta och en massa mera !
Jag satt i lä och solade :D
För var man utanför där det var lä så blåste det riiiiiktigt kallt :/

Nu håller jag på att packa, för i morron far vi på vår lilla tripp. Men jag måste hinna med ett besök i duschen samt lite mästarnas mästare och eurovision oxå ;)

Hoppas ni allla har en bra avslutning på denna soliga kvällen :)




Bus i lekparken

cyklar iväg efter....

pappa och melvin  :)

mera bus :)

rutchkana e jättekul :)

att gunga oxå :)

Melvin var superglad !!

även Nova :)

klättrar i ställningen :)

fikar glass :)

fikar bulle :)

mys i studsmattan med pappa :)

Nova går med pappa å klipper gräset :)

duktig tjej :)

Nova sprang värsta maraton passet :)

lördagsgodis :)

hoppar :)

hjälper pappa att sätta ihop studsmattan :)

riktigt duktig tjej :)

spännande å lite pirrigt att stå är....

Melvin å Stefan spelar fotboll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar