måndag 2 april 2012

vantar å strumpor.....

... HUR gör man för att hålla ihop dom i par?
Just nu har vi en hel tvättkorg med omaka strumpor.... värdelöst :D

Idag har vi haft en mysdag, målat lite ägg, påskpysslat lite smått, Nova tyckte det var jättekul :)

Båda barnen har sovit en snutt, Melvin tog ett långpass på 2½ timma och Nova somnade på mig då jag kliade hennes rygg.

I morron e det dagis igen, hoppas att vädret blir bättre framöver än vad det varit idag, ena sekunden snöstorm, andra sekunden klarblå himmel å sol.....





påskpyssel

såhär sov Nova ca 30 min efter jag hade rullat av henne från mig ;)

Melvin fick ett pris då han vannbästa bild i en gilla tävling på fb :)

att spegla sig i papperet var oxå kul ;)



2 kommentarer:

  1. Förstår att det såg kul ut när hon låg på dig o sov=) Vad var det för tävling? Varför fick inte MoMo rösta? Men klart han vann för han är ju sötast =)

    SvaraRadera
  2. *S* Vad skoj att få se vinsten här i Fototävlingen :)

    SvaraRadera