onsdag 8 februari 2012

februari för ett år sedan....


.. oj hamnade i mitt gamla februari album, förstå vad fort tiden går :)

över 1500 bilder tog jag denna månad förra året, här kommer en liten återblick *:)



Linda och Hjalmar bodde hos oss då P åkte på vinterkräksjukan

det var fint å varmt ute :)

busnova!

Nova dansar med ingemar

Nova åer i Melvins stol :)

Melvin lär sig krypa :)

Reläxt

älskade lillasyster var här å hälsade på :)

myyys

Nova och ella var inte så stora ;)

Lilla knubb Melvin

MIdvintercupen :)

melvin sitter på egen stol :)

Badhuset var öppet å vi var där minst 1gång/vecka :)

Hjalmar var inte heller så stor ;)

Nova var lika glad då som nu :)

3 busfrön:)
minns alla tillfällen som om att det var igår :D

Annars idag har vi inte gjort så mkt, Nova har varit på dagis, jag och Melvin har varit ute å lekt.. sen somnade han i min famn i soffan.
Vi for och handlade lite efter middagen å sen for vi hem till Stefans morfar. Vi fick sängklädr han han " drapå lakan" som stfan alltid velat ha för han hatar då det knövlar sig i sängen ;) Så just nu är det i tvättmaskin ! Supr tack till Hans.erik !

Nu ligger jag här å försöker hålla mig vaken, ska se Sveriges mästerkock sen blir det sova !

Får se om det blir nån babysång i morron.. beror på om vi hinner.. då Nova ska lämnas på dagis 9 å e inte säkert vi hinner gå ner ända till kyrkan innan det börjar..... ibland hade man velat haft 2 bilar :D
jaja... ha en fortsat trevlig kväåll !

Coola Melvin

sötisarna fikar lite frukat :)







1 kommentar:

  1. Var det ett år sen Linda bodde hos er o den berömda sparkfärden för dig o Ida ?=) Tiden går onekligen fort! Tycker du ska skriva att Melvin själv ringt mormor o pratat ;) Puss

    SvaraRadera