torsdag 10 november 2011

mysiga torsdagar ...

..... tycker jag om :)

I natt fick jag sova hela natten, trotts det har jag varit riktigt seg idag. Känns som om att det är en förkylning som börjar få grepp om mig, hoppas INTE DET !

Morronen började med bus,mys och frukost.
Sen for vi iväg på babysång :)
Rikgit trevligt, då det inte var så mkt folk så vågade Nova sjunga destomer hon kan ju nästan alla sånger nu :)

Nova fikar

Melvin ville sitta på stor stol å fika :)

Mina 2 busisar tyckte målningen på garderoben var intressant :)

Nova gömde sig bland puffarna :)


Sen somnade melvin i bilden så vi for till Stefans jobb för att se på ett hus dom hade byggt ihop. Å Nova älskar att gå in där å titta på alla saker :)

går balansgång inne i ett av husen :)

Sen fick hon en stor trumpet av erik :)
När vi skulle sätta oss i bilen så vaknade melvin Han hade då sovit ca 25 min...... så jag körde en liten extrasväng så han förhoppningsvis skulle somna om, men icket.... den som somnade var visst Nova :D
Så jag körde hem å la han i vagnen där han somnade.

två nyvakna mysisar :)

syskon bus :)
När stefan kom hem så for vi och handlade, sen lagade vi gomiddag (tacos !)
sen blev det lite mera bus innan barnen skulle sova.... båda två var riktigt trötta så nu hoppas vi dom sover heeeeeela natten :) gärna till kl 9 i morron ;) drömma går ju iaf........

Melvin arg på storasyster......

Nova känner så att hennes hårspänne är kvar :)
Nu ska jag bara stöka undan lite, sen blir det sängen.... snart helg !!
Dock längtar jag tills på Tisdag <3 då blir det att brumma iväg med barnen till Storstan, släkt och vänner !! Längtar......

avslutar med ett litet Nova citat....

Nova: mammmmmma !!!
jag : ja ??
Nova : Berätta för memin att han är liten !
Jag: Men varför ska jag berätta deet?
Nova: Så han låter mig sitta ifred på toaletten..... när man är liten kissar man i blöjan...man inte behöver vara på toaletten !!!

jag kan ju dock avslöja att det är lilla fröken Stenvall som brukar ropa på sin bror då hon ska gå på toa, men just idag så var ju hon stor å han liten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar