fredag 11 november 2011

Huvva vilken hemsk !!!

... mardröm jag hade i natt :/
Vaknade av att tårarna rann å jag bara skakade.
KOrtfattad handling : Jag och en gammal kompis var i turkiet med våra barn, vi bodde på ett hotell som hade 100 våningar. Barnen lekte å det var barnsäkert. helt plötsligt hade melvin klättrat 2 meter och hoppat ut.......Sen vaknade jag... huvva ! Var efter det tvungen att gå upp å titta till mitt lilla hjärta :)

min älsklign!
Idag så har vi varit ute ett tag på förmiddan, sen hade vi bestämmt lunch dejt på hotellet med en riktig snygging :) 
Å god mat var det, men såsen till efträtten var bäst ! Det tyckte barnen oxå :)

Nu sover melvin å jag och Nova tittar på lite Emil å vilar oss lite innan fredags städningen börjar.....

Nova posar i spegeln :)

Melvin tycker oxå om att titta i spegeln då se man ju kossorna man har på magen ;)
När vi skulle gå ut så skulle Nova bestämmt ta på Lillebror hans sockar så hon sa: Memin sitt ner !
Melvin sätter sig ner å nu föler en liten bildserie på hur det såg ut :)


först ena socken...

Sen var det dax för den andra....
Se så bra det gick :)
Nu dax att få nått gjort :)
Ha en trevlig helg !

2 kommentarer:

  1. Duktiga tjej som hjälper sin söta lillebror =) Angående drömmen så säger vi usch fy ....tur det var en dröm =)

    SvaraRadera
  2. jo hon är en riktigt duktig storasyster :)
    Ja det var verkligen tur att det var en dröm å att jag har fått pussa å krama lille plutt idag :)

    SvaraRadera