fredag 7 oktober 2011

Vaknade ....

.. i morse av att Nova låg bredvid mig å sa "mamma slå på tvn" . Då var klockan bara 6 så jag sa till henne att vi skulle sova ett liiiitet tag till...
melvin och Stefan hade gått och lagt sig på övervåningen för att Melvin vaknat vid 3 i natt och det är inte kul att ha båda barnen i sängen, dom väcker ju varrandra..
Melvin hade sovit ända tills Stefan var tvungen att fara så han fick väcka han vid 6,45, typiskt va?

Nu på morron har jag förstökt få igång min telefon som visade att simkortet var ogiltigt, innan jag kom på att jag hade ju beställt ett ersättningskort för flera månader sedan :D 
Så nu funkar den igen :)

annars har jag försökt å plocka ihop lite saker men det är inte lätt med 2 små som springer efter en å häller ut saker dubbelt så fort ;)
Vi har även hunnit med lite sång och dans, nu blir det lite tv så jag kanske får plocka undan iaf det värsta.

Snart kommer nämligen familjen Öström på besök:) oj vad mysigt vi ska ha !!!

ha en bra dag, trotts att det kommit snö på visssa ställen ( dock inte här) men nu har det då slutat regna iaf !

min lilla rockstar :)

bus

hmm undra hur man ska göra nu ?

1 kommentar: