torsdag 6 oktober 2011

Det börjar vara ......

... Mörkt och kallt ute, snart så kommr väl den första snön. För mig får den gärna vänta tills i mitten av November..
Så vad passar inte bättre än att börja uppdatera bloggen lite ?
Lite mysig Höst/vinter läsning skadar väl aldrig ;)
Sen har jag insett att det är fler som läser min blogg än vad jag trodde och dom tycker det är lite tråkig att jag varit så dålig på att skriva !
"skärpning Emeli" !!!

Här händer inte så egentligen förutom att tiden går fort.. man märker det först och främst på Barnen som inte är nå små bebisar längre, Kan själv,Vill inte,Måste,Nej och att ignorera sin mamma är det dom är bäst på nu ;)

Idag har vi varit på babysång sen blev det att luncha på Cafeet :) Melvin var så trött redan vid 10 så när han äntligen fick slå igen sina bruna där vid 12 så gjorde han det medans jag klädde på honom ;)

I morron kommer Lina,Kim och Molly hit ska bli sååååå kul !!!!

En liten bildbomb bjuder jag på då det var väldigt längesen har ju hänt så mkt ;)
Håll tillgodo :)

Syskonbus :)

så kul att springa i vattenpölar :)

å fort går det ;)

your the meaning in my life ! <3

Nova åker rutchkana

även melvin vill åka men det e jobbigt att klättra upp :/

jippie :)

ligger å åker :)

självklart ska ju lillebror göra likadant ;)

Underbar bild !!
Hjalmar,Hjalmar och Isabelle i bakgrunden har kul på sången :)

Hjalmar blev helt galen då Nova fick en banan :)

3 sötisar :)

Melvin satte sig och vaktade leksakerna :D

Melvin leker tittut :D

Såhär ligger M då vi ska byta blöja... inte lätt :D

Mina 2 duktiga diskare :)

Nova sprang ut och skulle hämta melvin då han vaknat.... men hon hamnade inne i vagnen ist ;)

Melvin sur för att han inte vågar hoppa ner i "fatboyen" Storasyster gör det ju....

busNova !

vänskap :)
Så det var allt för denna gången men jag LOVAR att det ska bli bättre uppdatering här ;)

1 kommentar:

  1. Härligt att du börjar blogga igen så mormor får följa med vad som händer där i skogen =) Fina bilder på fina barn o vuxna ;) Ha nu en trevlig helg med Öströms!

    SvaraRadera