tisdag 18 oktober 2011

Fullt ös snart....

,... medvetslös !!

idag har vi först busat hemma å haft myys sen drog vi iväg på Blåhake förskola där dom hade öppethus för att inviga den nya fsk..
Passade ju perfekt att gå dit så vi fick se hur det såg ut å vilka fröknar å barn som var där. Nova började direkt leka ute med några barn som hon känner sedan tidigare, sen så gick vi in för att spana in lokalerna.... Superfint och mysigt har dom fått det :)
Melvin ville inte missa allt party så han bestämde sig för att bara sova 1 timma... oj vad dom lekte å busade.. 
När kl var 14 försökte jag övertala dom att vi skulle gå hem men det var svårt....
vid 15 var vi äntligen hemma.
Båda barnen var då supertrötta så vi satt å kikade lite på tv innan det var dax att förbereda middan....

Sen så hade jag ju bokat in mig på ett spinning pass, kan ju säga att jag inte alls var nå taggad men men det var bara att bita ihop :)
Spinning + styrka blev det.. å helt slut i kroppen blev man...

Nu har båda barnen lagt sig och jag ska försöka kravla mig in i duschen för att sedan landa i soffan för kvällen !

Hoppas ni haft en lika bra dag som oss "!!

2 sötisar som bäddar ner sig i tvättkorgen med lite filtar :)

Här tränar dom, gör precis som pappa gör... nästan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar