onsdag 19 oktober 2011

En busig och mysig dag ....

.. men mina små söta monster :)


Mys med pappa

Nova läser för lillebror....

.. men hon missade att räkna ett tåg ;)

Nova bygger med lego....

.. medans melvin fixar med maten...

.. lite dricka måste man ju ha.....

.. mums vad gott !!

vart lite ensamt att sitta vid bordet så melvin gör Nova sällskap på golvet....

Att ballansera nått så stort e inte lätt ;)

hjälper mamma att "packa ihop" dammsugaren

Nova trycker på knappen å melvin ser till så sladden åker in :)

Superglad Melvin som busar med pappa

snart kommer han å tar er ;)

När melvin sov passade Nova på att ta fram leran å göra korvar till mamma :)

mysplutta !

samsas om legot :D

super busig å glad tjej som just berättat för pappa att mamma är bäst ;)

puss till er alla !
Så nu fick ni en liten hum vad vi gjort idag förutom det vanliga, städning,tvättning å matning :D

Avslutar med en "nova säger"

vi sitter å fikar mellis då Nova tittar på mig och säger
Nova: Mamma då jag blir stor vill jag bli lika fin som du är varjedag ! !

Kan ju tilläggas att just idag har jag gått omkring med skitigt hår, osminkad ,städarkläder :) Å ni vet ju att barn brukar vara brutalt ärliga ;)

1 kommentar:

  1. Tack för att du delar era dagar med oss...gör det lite mindre svårt att vara utan de små liven så länge. Söta Nova hon kommer säkert bli lika fin som sin mamma när hon blir stor...varje dag !!=)

    SvaraRadera