onsdag 3 augusti 2011

underbart härlig dag :)

.. jag som trodde att sommarn snart var slut och nu 2 dagar i rag har vi haft +25 grader å strålande sol ... sköönt :)

idag har vi varit ute hela dagen å pysslat på gården, jag har äntligen tagit tag i min "ogräsrabatt" skönt å bra blev det då jag var färdig:) Barnen å Stefan har hjälpt till fast mest var dom å busade på studsmattan !
Sen tog vi ett mellanmål ute på altan

Nova mumsar på de goda Melonerna :)

även melvin älskar meloner :)

busiga Nova!
Vi åt även middag ute, denna dagen bestod den av tacos mumsigt !

Nu sover Melvin, Stefan är ute och inviger sina nya löparskor och jag + Nova myser lite i soffan... även hon ska snart få besöka sängen :)

Då blir det Nog en film som får avsluta denna underbara dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar