tisdag 2 augusti 2011

Luleå och dagen ....

.. efter....
Under våran 9 dagars långa semester så har det tagits en massa kort så jag har riktigt svårt att plocka ut några att lägga in...
Men istället för att försöka skriva om allt så lägger jag in några bilder från varje dag så förbered er på en bildbomb :)
Förutom ett antal discgolf rundor och minigolf så har detta hänt :)

såhär avslutade Nova dagen idag :)

storasyster hjälper lillebror !

man måste lägga sig och sola lite :)

leker tittut

Kastar boll :) lägg märke till minen ;)

Nova rymde lite då och då.....

Nova älskar att ligga såhär :) kan inte vara skönt.....

min otroligt söta kramgoa kille !

åsa som tar superfina bilder :) fast just denna blev nog misslyckad :D

lycka :) efter ett skyfall fick nova gå ut naken å hoppa i vattenpölarna !

Svärmor och Ingemar  visar deras kärlek ;)

Ingemar tog det som fanns i kylen och grillade över den öppna elden :)

även Stefan lyckades jag fånga på bild!

Ingemar har 2 kompisar :)

mysig eld vid midnatt :)

morronmys i mammas säng :)

Melvin ute på rymmen ;)

Nova visar upp sina nya kläder :)

ojoj maten är varm....

sötminen :)

baddax !

ful min 1...

ful min 2.....

ful min 3....

söt min 1....

söt min 2 ;)

melvin vill hjälpa till att bygga upp fläkten..

dumma mamma som ställt pallen så man måste klättra upp från fel håll....

att man dessutom fastnar då man väl kommer upp är INTE kul :D

Melvin hade svårt att välja vilken film han ville se.....

Melvin älskar att kasta sand på stranden :)

Nova och stefan är ute på fiskjakt :)

vi hittade en såååååån stor.... NOT...

hallå fisken ???

yes .. jag fick en :)

Melvin visar vart han tycker fångsten ska ligga....... i silen....

Fikadax för sandmonstret och hans storasyster :)

mumsigt med festis !!

Nova kan själv :)

Sötaste fisken för dagen !

små men väldigt underhållande :)
Vi har haft en underbar "semester" och än är den inte riktigt slut... dock så såg det ut som om att det skulle bli sämre väder resten av veckan... hoppas dom har fel.. vill njuta det lilla som är kvar av sommarn !!!!!

ikväll så bjöd vi Vår underbara vän Daniel på middag för att han klippt vår gräsmatta 2 gånger då vi varit borta.... dock hade han ju inte krattat så idag klippte Stefan och jag krattade upp allt torrgräs.. kommer nog kännas i morron...

Sen for Stefan och Daniel iväg på Bilbingo och jag blev lämnad med 2 trötta barn.... fast dom skötte sig så bra mot sin mamma och somnade snabbt å utan bråk :)

Nu ska jag fortsätta vila mig i soffan.. i morron är en ny dag :)

1 kommentar:

  1. Härliga bilder på härliga barn o annat trevligt folk ( o hundar) ! När Melle klättrar på pallen ser han ut som Stefan (lite gnällig) på första bilden o sen som dig (mycket arg) på andra ha ha

    SvaraRadera