fredag 3 juni 2011

you are the meaning

.. in my life.. you`r the insperation.

Idag har jag och Stefan varit gifta i 5 år. Tydligen så firar man "träbröllop" då :)
låter inte vidare romantiskt... men vi får sikta på minst Guldbröllop ;)
Jag ÄLSKAR dig !! <3

vi för 5 år sedan <3
2 underbara barn har vi fått tillsammans, än så länge ;)

Stefans bröllopspresent från mig ! (står Nova på andra sidan)
Nu sitter jag med båda barnen i Luleå, vi ser på lite Nallepuh. Stefan + Åsa tar sovmorron, Svärmor+ Ingemar är iväg på jobb. 
Idag blir det att fara och titta på en kamera + telefon till Stefan
Sn lite småsaker, måste köpa trosor åt stora tjejjen. 
Solen skiner här så jag hoppas att det blir en bra dag :)

1 kommentar:

  1. Grattis till fina fina ni !! =) Man kan ju inte undgå att se att ni fortfarande är lika "skära" som när det började ! Sen växer ju kärleken med åren om man vårdar den ....vilket jag vet att ni gör ! Puss

    SvaraRadera