lördag 25 juni 2011

Midsommar ...

Morron kl 6 (stefan fick sovmorron) sen fortsatte det bara rulla på hela dagen :) 

Nova midsommar fin i en blomsterkrans


Kl 10 så skulle vi på vigsel mellan Svärfar Tord och hans Stela.
Vi blev bjudna på smörgåstårta och Stelas oslagbara choklattårta !
Vi tillbringade hela dagen hos dem tills barnen var så trötta och skulle hem och sova :)

Nova skulle hjälpa pappa och bära Melvins stol :)

prommenad :)

Då såg vi stora ugglan :)

Melvin åt och åt och åt....

brudparet.. :)

Melvin ute och spattserar

Nova busar med pappa

Melvin älsar å sitta i gräset :)

Nova gömde sig under busken ;D

brudbuketten

Melvin och Stefan ( en annan stefan) lekte med ballonger :)

Oj vad kul det var !
Fint väder hade vi hela dagen oxå :)

Skickar även en STOR GRATISKRAM till min farfar som blev 88 år igår !!

Farfar Gösta och Nova för ca 1 år sedan :)


Idag har det varit toppenväder oxå ! Dagen började vid 6 men även idag fick stefan sova lite längre. Sen for han iväg och jobbade 3 timmar... Jag och barnen tog därför cyckeln å hälsade på honom efter lunch. Sen for vi vidare å köpte Lördagsgodis :)

När vi kom hem så satt vi ute på baksidan ett tag, hoppade lite studsmatta å kröp omkring på gården :)


Melvin superglad och visar upp sina 3 stora tänder, även en till påväg ;)

Nova söver lillebror )

Melvin leker under studsmattan

Nova leker :)

Stefqn och Nova njuter i solen :)

Här har ni experten på "surläppen" :)


Nu ska vi snart börja tänka på middan....

kan väl bjuda på en bild av mig oxå trotts att jag helldre står bakom kameran :D

Hur ofta är det jag ler på ett kort?

dålig bild men såhär så jag ut på midsommar 2011 :)



1 kommentar:

  1. Va fina ni var allihop !! =) Btw Du kunde väl ha tagit ett finare kort på brudparet ..inte för att dom inte var fina där men lite mer "bröllopsstämning" ;)

    SvaraRadera