söndag 1 maj 2011

sovmorron ...

.. är nått man inte är bortskämmd med, just därför är det så underbart när man får det :) Jag steg inte upp förrän 10 idag !
Då dessutom natten var bra M sov mellan 19-7 å var endast vaken ca 30 min så är jag verkligen utvilad :)
Igår hade vi en riktigt mysig dag, hoppasde studsmatta , gick en promenad, åt gott och såg på film bara njöt helt enkelt :)
Idag har vi städat lite, helt otroligt vad 2 små kan dra fram och så snabbt !
helt sanslöst :D

Blir bar en innedag idag då vädret har värre humörsvängningar än mig, ena sec sol andra snö sen helt plötsigt haglar det.
jag lovade ju lite bilder igår så här kommer det några på en överlyckig Nova :)

hjälper pappa sätta upp mattan...

med tungan rätt i mun :)

nej inte pappa, bara nova !

kan hoppa och landa på rumpan :)

springer

sötis !

hopp hopp

detta är sååå kul :)

även melvin skulle prova...

Det var lite spännande :)

Nova jätte lessen då vi skulle gå in och sa "måste hoppa mer"
 sen åt vi ju god grillad mat oxå :)

mumsigt !

Melvin och Nova var de som öll ställningarna, grillen kollades, dukningen fixades och stripsen skulle röras om.

melvin påväg till ugnen...

för att kolla till stripsen :)

Tyvärr blev det ingen brasa igår :/ tyckte det täåndes försent så barnen hade somnat för längsen... men men  det kommer fler :)

Nu ska jag gå och göra lite mellis till Nova som just vaknade...






1 kommentar:

  1. Ser jättekul ut!!! Men borde nog köpa ett nät runt studsmattan nu när de är 2 som ni ska hålla ögonen på, en olycka händer så lätt...

    SvaraRadera