måndag 2 maj 2011

Även denna ...

..  natten var helt underbar, Melvin sov till 7 och Nova vakna vid 7,30 :) Dock hade Nova varit vaken lite i natt tror det beror på förkylningen.. ska li såååå skönt när alla får bli friska  :) är väldigt less på snor/hosta/feber m.m...

Igår var jag på invigningen av ljungs hudvård.. jag har aldrig prövat derars produkter förr men alla säger att dom funkar jättebra så får väl se. Köpte en salva till barnens envisa eksem som vägrar försvinna har prövat en massa salvor..... Så det är ju värt att testa :) 

denna köpte jag

Idag är det "kallt" ute bara ca 3 grader, nu har man ju vant sig vid att det behövs lite kläder då man går ut..... fast det e skönt då man ska sova ;)
Blir nog att vara inne och kurera barnen lite dom är ju fortfarande lite snoriga... fast det lär väl inte försvinna i första taget...
Igår vek jag och stefan all tvätt samt sorterade kläder, ojoj vad mkt man har :D blir nog en svart sopsäck snart så man får bort lite man aldrig använder....
Började då fundera på om man skulle ha en klädbytardag här i sorsele.... främst barnkläder å leksaker då... har som saknat det lite.... finns bara det rätta intresset för är det bara 20 som är intresserade blir det lite för lite.... men vi får väl se vad som kan tänkas hända... mkt planering innan !

Nu måste jag gå och rädda vardagsrumsbordet, nova häller ut vatten för hon ska städa..... hmmmmm
min busiga tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar