söndag 30 januari 2011

Blev ett besök hos Eve idag, så att Nova fick leka av sig lite med Wilmer och Aurora:)
och så fick jag ju prata av mig lite, mkt trevligt !
Nova och wilmer kastade "snutte" och det var jättekul !

Sjunger lite i Auroras mic
Jätte kul :)
Melvin fick stanna hemma och gå en promenad med pappa.

Jag och Nova tog sparken dit, det känns att man inte är van å sparka. När vi nästan var framme hos fam I säger hon. " Mamma spajka meja" fara runt där" 
Vi hann inte just då men på hemvägen tog vi oss en extra tur:)
Älsklingen som älskar att åka spark :)
Har hunnit vara väldigt nervös idag oxå då min lillebror och hans tjej Britta var med och spelade i laget Honung på duvan cup. Honung har varit favorit tippade i flera år men alltid fallit på målsnöret. Men detta året gick det vägen ! Så grattis till guldet. ( ett extra grattis till thoma lilja :D)

Nu Sitter jag här i lugn och ro, ska snart packa lite kläder som jag sålt på tradera. Stefan ser en film och båda barnen somnade vid 20 :)
Jag tycker att Nova ska lära sig att somna själv utan att vi ligger inne i rummet med henne, än så länge går det bra.
Jag har öppet dörren till hennes rum, ger henne en bok å slår på en saga.
3 kvällar utan skrik...... peppar peppar :)
Melvin somnade då jag gav han mat så han var bara å lägga ner i sängen.

Nova och Melvin busar

Melvin har nu börjat förflytta sig frammåt å snurrar runt åt alla möjliga håll

Min glada kille !

Vad gör storasyster ?
Det var allt för denna gången :)

1 kommentar:

  1. Glad när jag ser alla fina bilder på goingarna och extra plus att inte Nova har tutten i mun =)

    SvaraRadera