torsdag 11 december 2014

Dagarna bara rinner ....

..... iväg !!
Jag hinner inte med....
Idag:-D var sista dagen på mitt 3 veckors vikk som resurs i en mellanstadiet.
ojojoj vad kul jag haft,mkt nytt jag lärt mig och underbara människor jag träffat ♡
Fick massa kramar innan jag sa "hej då".... lite ledsamt !!
Men redan nästa vecka är jag tillbaka 2 dagar på skolan dock som lärare i andra klasser.

Jag har även hoppat in lite inom vården under denna tiden även där får man så mkt kärlek. Nu ska jag skola in mig på ännu en avdelning så de blir spännande :-)
Inte alla som får chansen å testa på å vara vårdare, kock,barnskötare,lärare,resurs och fritidsfröken på så kort tid. Känner mig privilegierad :-)

Annars så har veckorna bara sprungit på. Vi har varit en sväng med familjen till a-ja ur, åkt skridskor på hockeyplan, städat, myst, badat, varot på kyrkis avslutning,julbord å nu i veckan har vi fått vara på 2 lucia avslutningar på barnens dagis. Myyyyys !!!

Snart är de den 16 dec å min "stora dag" .. huvva vad man börjar bli gammal :-D å sen 8 dagar senare e de jul sen ett nytt år.
Ojojoj STOPPA TIDEN !!!!!!!

Nu ska jag se vem som vinner bigbrother innan sängen kallar ... klockan ringer vid 6 i morron !!!
Natti.natti ....

inte lätt få.en bra bild på 3 små "monster"

novas luciatåg

busgrabbarna på deras luciafirande

julbordsfin

jag har pysslat på skolan


avslutning å barnen sjöng i kyrkan


4 åringen som vill bli hockeyproffs

tränar

obligatoriska soffmyset

triss i tomtar

Novas vintermundering färdig för nästa år 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar