torsdag 9 oktober 2014

Kanske kanske..... kan jag börja blogga igen ;-)

steg i taget....
så sugen på att börja blogga igen...
känns dock som om att jag missat ett helt år av mitt liv...
men de är aldrig försent att göra en förändring.....eller ??

även min frisyr skulle behöva en förändring...

Den senaste månaden så har livet förändrats mkt... efter 5,5år som föräldraledig så har jag anmält mig.som arbetslös. 
Att vara arbetalös i sig gör inte.mig så mkt.. Jag har haft förmånen att få testa på.flera olika arbrtsplatser. Å jag trivs verkligen som fisken i vattnet !!! Älskar att få träffa människor. Känns bra att få känna sig "viktig" .... dock e jag bäldigt förvirrad då de är mkt att ta in men de får rätt fort.
Planerna är att börja plugga, men innan dess så ska man ju fördriva tiden.
Men de är inte lätt att jobba 50-75% å sammtidigt söka jobb, skicka papper fram och tillbaka,ringa samtal. Sen ha 3 barn hemma som kräver sitt. Hoppas de lugnar ner sig med pappersgöra
å blir mera jobb  !!

Barnen har nu hunnit bli 5,5år 4 år och 2,5 år .... Dom blev stora så fort !!!

Nu ska jag försöka uppdatera bättre å ta tag i detta... är ju så kul å ha kvar !

dax å sova men bjuder på lite bilder ffrån de senaste dagarna.....

trött melvin

mysig milo 
stortjej som tappat sin första tand

melvin i sin fina frost tröja

lekparksgäng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar