måndag 17 juni 2013

Jag har en konstig känsla.....

... i kroppen.
Som om att 1000tals myror springer omkring.
jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.......
Kanske beror på att jag endast sovit 2 timmar i natt då Milo coh Nova inte riktigt kunde sova :/

Denna helgen har gått fort, alldeles för fort som helger tyvärr gör :/
Men vi har haft det trevlig iaf å det är väl huvudsaken !

I går så for vi ner på marknaden som var här, dom hade ju dessutom tivoli och barnen åkte massor med karuseller så spännande.

Sedan Söndag har vi varit å firat svärfar som fyllt 55år. Ätit god smörgåstårta och gräddtårta å haft det trevligt.

Jag har hunnit med å träna hela 3 pass denna helgen. Lite duktigt va.... Nu tycker jag ju att resultatet borde börja visa sig oxå..... att det ska ta sååå lång tid :/

Annars e allt bra barnen växer å mår.... tiden bara rusar iväg.

Nova är en 4 åring som aldrig sitter stilla eller är tyst. Hon har blivit så stor så fort.... Hon älskar att klä sig fint, vara ute å att mysa ;)

Melvin är en 2,10åring som även han har massa spring i benen. Han ska ju göra allt som storasyster gör :D
Just för tillfället e han inne i en väldig " trotsa mamma period" men bara å gilla läget ;)
Han älskar åspela fotboll/innebandy/hockey. Inte ofta man ser han utan en boll av nått slag....

Milo är nu hela 11 månader. Han springer omkring å e nästan alltid glad. Äter som ett matvrak men tyvärr syns det inte på han.... ca 75cm lång å 8 kg tung.
Pratar lite å vill gärna vara med sina syskon. Gärna mitt i smeten.

Är så glad över våra 3 små guldkorn <3

Blev ett litet svamligt "skriva av sig inlägg" men nu var det gjort å så bjuder vi på lite bilder till det ;)


Milo ute å gräver

spännande att åka karuseller :)

Milo tyckte att grillad kyckliing och curry var smaskens !!

Sötplutten ;) han tillv alltså ;)

PUSS mamma

ute på cykeltur

d går frammåt :

Me and my everything <3

Tävlar :)

HOPP

INTE ofta jag ler så tänderna synspå bild, gissa varför.....

Påväg på kalas :)

mys i bastun efter badet :)

hopp

söt liten pussgurka;)

Haft trevligt besök :)

Mera karuseller :)

Detta var ett litet axplock....

Nu ska jag väl gå å försöka göra nån nytta, Middagen sk ju lagasäven fastän jag helst skulle vilja krypa ner under täcket.





 

1 kommentar:

  1. Håll ut så kommer resultaten =) Men du får inte äta smörgåstårta o gräddtårta varje vecka om du vill neråt....;) Inte var det väl så att Melvin vann över Nova ?? =)

    SvaraRadera