söndag 26 maj 2013

Den gångna veckan ..

.. har det varit sånt underbart väderåvi har roat oss med en massa kuligheter :)
ÅÅÅ man har verkligen blivit bortskämd, varm, sol, å framförallt ingen ohyra !!!
Några gånger har kameran åkt fram så ni får allt återberättat i bilder.... lättast så :D

Denna bjuder jag på ;) En bild på mig som Linda tagit då jag hoppar studsmatta... inte den mest smickrande men men,,,

en av mina luncher i veckan

Träffaade denna fina tjejjen helt otippat på Coop i sorsele ;)

Kvällsprommis med 2 snygga brudar :)

träning 

Middag ute i solen :)

Melvin visar upp sitt plåster

träffat denna goding :) Hennes mamma försöker dock gömma sig men....

... hamnarpå bild iaf ....Då vi njuter av solen :)

Mellis ute :)

Ute lek på Betesvägen, 4 mammor och 11 barn ;)

mitt sndätande monster

såhär kan man ju å gunga ;)

Duktiga Melvin som inte sa ett ord när han fick sitt vaccin, å nej ingen bedövning av embla heller ;)

Denna tösen klarade hörseltestet med bravur, koncentrerad var hon ;)

inte allasom sopar sandlådan ;)

maxlastadvagn ;)

Har fått njuta i solen dessa dagar :)

Hunnit medå panta burkar, nova var dock lite rätt för "maskinen"

Hoppat massa studsmatta

Storasyster hjälper lillebror så att dom.....

Kan cykla iväg till dagis :)

Race !!

Mys i bastun efter badhusbesök :)

mee...

Stefan jobbade över enkväll å då fick jag ätavilken middag jag ville :D

Milo förstöker få ner tutten i flaskan.....han luckas EJå blirlätt frustrerad :D
Har badat en massa då man blir så skitig av å vara ute ;)

Ätit massa Meloner :)

Haft spontanbesök å superkul ;)

Nova har även fått plantera lite blommor trots att det fortfarande bara e maj ;)

Sådär ja.... tyvärr ser det inte ut som om att det ska bli lika soligt i veckan... men men huvudsak vi inte gjort bort sommarn nu utan att vi får många fina dagar somvi kan njuta på !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar