måndag 8 april 2013

En vecka i SCHTAAAN

.. Dock började det väl inte riktigt som vi tänkt det.
I Tisdags så var jag i full färd med å packa å dona, å plötsligt ser jag att det rinner var ur milos höger öra ÅTER igen...
Ja happ 3:dje gången på 1½ månd som samma trumhinna spricker...

Då jag lix var påväg till skellefteå så ringde jag barnkliniken där å fick komma dit direkt....
Dubbelsidig öroninflammation IGEN.. men nu ska han få förtur till å sätta in rör i örat.... HOPPAS det blir bättre nu när vi e inne på 3:dje antibiotika kuren på inte ens 2 månader....

Jaja åter till det trevliga :)

Vi har haft en toppenvecka, men mkt skratt bus sol utevistelse godmat kalas å   har träffat en massa underbara människor :)

Lite tråkigt att åka hem igen men på ett sätt rätt skönt sedan så e det ju mysigt att komma hem till Stefan oxå :D

I morron blir det fsk för Nova och Melvin första gången på nästan 3 veckor...

Nu kommer här en rejäl bildbomb så håll tillgodo ;)


Melvin dissade rutchkanorna å höll till inne i "bollhallen" största delen av tiden ;)

ute å leker i lekparken i det underbara vädret !

Nova myser med morbror

Melvin kör polisbil

Roman å Melvin tävlar.... melvin vann ;)

bus i bollhavet

milo myser oxå med morbror, i VÄLDIGT omatchande kläder ;) haha

surir då det inte riktigt går som han vill ;)

myser med mamma

Hejjat på SAIK å nu e det final mot Luleå.. ojojoj det kan bli spännande :D

puss

kalasklara busfrön ;)

ute på prommenad ;)

Melvin spelade innebandy på innergården..

myser i den stora gungan :)

"kom inte å ta mitt gotte mamma"

snart ett besök på stan :)

Har träffat Martina å hennes familj <3 endag ute i pulkbacken med korvgrillning, å även lite hockeyspelande :D

mysfrukost framför tvn ;)

Milo lekte hund :d

träffade Min fina gravida kusin Lina och lilla(stora) Molly mus :d

Martina å hennes som konrad :)

Utsikten från samuel och brittas nya lägenhet... å den var superfin !

lite vilsen i labyrinten :D

sov så gott :)

spännande lyftkranen rör på sig :)

snart e det vår....

kalasdax !

hittar in till mitten :)

Födelsedagsbarnet Liam 6 år

Nova lite kinkig då mamma inte ville följa med henne :D

Glada melvin

knasiga nova :D
Våran välkomstkommite :) Britta Samuel och Mormor tog hand om ova å Melvin mednas jag var hos äkarn med Milo :)

Nu ska denna trötta 3 barns mamma SOVA.... godnatt !!

1 kommentar:

  1. Ja det blev verkligen en innehållsrik o härlig vecka !! =) De omatchande kläderna tar jag på mig skulden för ;) Men vi var ju bara hemma o myste <3

    SvaraRadera