torsdag 28 mars 2013

Har fått berättat för mig....

.. Att jag var väldigt social och frammåt redan som liten, å det roliga är att jag ser Mig själv i Nova i mkt.
Häromdagen då vi var ute så sprang hon över till grannen P-O för hon ville prata lite med han :)
Det e inte varjedag, men hon sprang dit å fick lite påskfjädrar ;)

Annars har vi mest varit inne Milo har oxå åkt på hög feber, om det beror på vaccin/tänder eller om han blivit smittad av storebror vet jag inte...

Nu verkar då båda vara på bättringsvägen HOPPAS verkligen det !!
Ska ju vara toppenväder i helgen så jag hade gärna velat vara ute å njuuuuuta :D

Sedan måste jag ju berätta att jag åter igen har blivit MOSTER, var ganska precis 6 år sedan första gången.
Nu e det min lillasyster Ida och hennes Ante som fått en liten Cornelia <3
Jobbigt bara att dom ska bo såååååå långt bort :/

Nu ska vi Hejja fram SAIK i första semifinalen HEJJA HEJJA !!!

Ha en trevlig påsk allihopa !

Så Nöjda över sitt verk :)

droppande tak ( dock e det kallt på natten så det hinner frysa på ;)

hmm vilken färg ska vi ta nnu?

Nova har varit å pratat med P-O

Sovande barn e så rogivande <3

HOPP

Fixar påskriset

Titta mamma jag e uppe i trädet :)

Nova fixar frukost, då blir det lagomt kletigt ;)

cooling som var nerbäddad i vagnen då vi var ute ;)

spexarna

2 febriga killar

Min lilla Påskpojke :)

Nova tar hand om sjuk lillebror <3

Jag då jag var ungefär lika gammal som Melvin :)
Min fina systerdotter Cornelia 13-03-26 3775g 50 cm 


2 kommentarer:

  1. Blir verkligen inspirerad av dig! Du har tre helt underbart söta barn och är verkligen en bra mamma om man utgår från bloggen. Jag tror att när dina barn blir äldre kommer de att vara stolta över dig som mamma och att du gav dom en fin och trygg uppväxt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. MEn å tack !
      Det värmer å höra :)
      Jag har lärt mig av dom bästa ( mina egna föräldrar)
      Så jag hoppas att jag för de vidare till mina barn :)

      Radera