måndag 25 mars 2013

Dagen blir bara konstigare och

konstigare....

Natten som var så somnade jag inte förrn efter 1 å kl 2,30 så vaknade jag av att Milo hade haft Bajskalas fulla sängen. Å då menar jag det var skit överallt !
Ja bara upp å tvätta av både mig å han, dra ut madrass å sängkläder till tvättstugan å byta om.

Dessutom hade jag fått ett sms av stefan att Melvin hade feber.... INTE igen !!!

Ja sedan somnade vi om och sov till 5,30 innan Milo tyckte det var morron å spillde ut ett glas vatten i hela sänger TACK !

Vid 6 kom Nova intrippades glad i hågen, då förflyttade vi oss in till soffan ist.
Melvin och Stefan kom ner vi 6,30
Bäddade om Melvin å förberedde mig på en lugn dag i soffan ... typiskt då det verkligen e toppenväder ute :/
men men....

Nu är klockan 10 Milo har inte sovit sitt fm pass än, han e på toppenhumör !
Att melin hade feber i natt finns det inga spår av, han hoppar springer å spelar precis som vanligt.
Hoppas det håller i sig, å för å ta det säkra före det osäkra så stannar vi inne största delen idag. En liten prommenad kanske vi unnar oss ;)

Snart Lunchdax hoppas barnen håller sig lika lugna och snälla tills dess för efter lunchen blir det sova iaf för Milo :)



Ha en bra dag !


2 mysisar som alltid ska sitta näääära då dom ser på tv :)

Bajsplutten :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar