fredag 1 februari 2013

Veckans surprise ...

.. stod min käre make och en av mina små systrar för.
Helt plötsligt en vanlig tisdag i januari stod Sandra och Liam i vårat garage. Det var över 1 år sedan sist snacka om chock ;)
Å att jag inte ens hade anat det gjorde ju inte chocken mildare :D

Har haft en super trevlig vecka med mys/träning/bus/utelek å massa mera :)

Bilderna får nog sammanfatta veckan :)



sjunger för mamma :)

alltid lika glada Milo <3

såhär fin var himlen tisdagmorron då jag gick hem efter att ha lämnat barnen på fsk.

Mamma/bebis träff hos Sara. R i "vårt" gamla hus, som knappt gick att känna igen efter total omstyling ;)

Jennie testade på "tvillingmamma livet"

Elsa och Milo plöjde lite tidningar :)

PLÖTSLIGT stod dessa två å vårat garage, nästan som en dröm ....

utelek i det fina vädret !
bakdax :)

Milo som "springer" runt bordet ;) 6,5 månader gammal :D

fick snöskottar hjälp

äntligen har stefan fått sin 30 års/julklapp/spar "leksak" 

soffmys efter en tuff dag !

fingerfärg i badkaret....

Nova hade nog roligast :)

själklart skulle alla sova i samma rum, Melvins säng står fortfarande i Novas rum återstår å se om han någonsin vill flytta ut därifrån ;)
Nu e det helg, å vi har fått besök av svärmor och Ingemar.
Blir trevligt det oxå :)
alla har gått isäng nu så e bara jag kvar.... snart snart :)
Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar