tisdag 26 februari 2013

Få gånger känner ....

.. man sig så otillräcklig som då ens barn är sjuka.

I dag gjorde vi morron kl 6 alla förutom Melvin som sov ända till 7,45
Dok så var han på jättedåligt humör å varm, tog tempen å jo 39,4.
Även nova kändes lite varmare 37,1.
Melvin ligger i normala fall på 37,6 och Nova på 36,4 så båda två hade lite förhöjt.
Så det blev inge dagis å gissa om Nova var arg på sin mamma.
Sprang in på rummet i riktig "fjortisstil" smälde dörren kastade sig på sängen å bara grät.
Men hon har varit pigg idag så i morron ska hon nog få fara dit å busa om det inte ändras under natten :)

Melvin däremot hade 40,7 tidigare idag så han blir hemma även i morron.

Då melvin e sjuk blir han jättemammig å vill hellst sitta i mitt knä hela tiden eller att jag ska bära omkring på han. Vilket inte e det lättaste med en Nova och Milo i närheten oxå.... men vi bäddade upp i soffan å har myyyyst !
Förutom en litenstund medans jag knallade iväg på bvc för tt besök med MIlo. undertiden så roade farfar de små :)

Annr har dagen bestått av teater, soffhäng , tv och en massa gotte :)

Nu sover barnen å äntligen får man andas lite, blir lite mera soffhäng innan sängen kallar :)

Milo lånar ritblocket å ska rita, men det går inte så bra ;)

Skönt väder med + grader å strålande sol, dock så blåste det rejält !

Nova testar milos kläder ;)

Milo träffade en kompis på bvc

pappabus i soffan :)

Sjuk Melvin

hihi mamma vad gör du om jag tar ut den här tallriken?

hihi.....

bad igårkväll :)

tror jag stoppar den här ist ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar